m


About

lims

.

This is my opinion on the signs ok

Aries - all the Aries I’ve known have been close my heart love y’all ๐Ÿ’–๐Ÿ’–๐Ÿ’–๐Ÿ’– my fave signs tbh!!! I always get along w them

Taurus - ok. My sister is one

Gemini - fine

Cancer - :/

Leo - I love u but also hate u sometimes

Virgo - idk any

Libra - the best sign if the zodiac hands down. Every libra is know is is loved and liked and adored and rightfully so

Scorpio - insane but we coo. I like that ur insane sometimes

Sagittarius - good friends and we get along

Capricorn - we get along well. I’m cap rising so u like me a lot =)

Aquarius - good friends but sometimes u guys are disappointments to me character wise….we get along well while we are friends tho

Pisces - my mom is one. Every Pisces I know is crazy and sometimes too much for me but even tho I dislike y’all sometimes I love u most of the time. We have special bond and we’re really good when we’re good but when we fight it’s bad

8:42 pm  4 notes

What’s your sign??

8:34 pm  12 notes

8:31 pm  501 notes

What grocery store samples wine like that?? Why don’t I shop there

8:31 pm  3 notes

ikea-graveyard:

Okay this white dude had a black girlfriend and they were walking by me and the dude said, โ€œyou know what babe, realtors are so lazy when it comes to financingโ€ and she literally replied with, โ€œwhy do you have to talk about the most boring shit, Steveโ€.

(via champagnepuppies)

8:26 pm  937 notes

indiaincredible:

Rain in India

7:35 pm  2,116 notes

kawaii-gang:

i feel so bad for people who restrict themselves racially when dating. im so sorry you cant see the beauty in all people im so so sorry :((( how you feel

7:10 pm  84 notes

hellanne:

by Lara Alegre

7:10 pm  2,180 notes

Malaysian parathas ๐Ÿ‘€๐Ÿ‘…๐Ÿ’ฆ

7:10 pm  2 notes

aliwav I’ve never had but I believe u!!

7:09 pm  1 note

No one does street food better than Mexico imo. Hong Kong is close second….tied w Delhi and Mumbai

7:08 pm  9 notes

Some boys are so pathetic and it’s really pretty easy to figure out who the pathetic ones are

7:06 pm  5 notes

lordoftheswag:

Mmmmm please….

7:05 pm  1,315 notes

bepeu:

* fluffs wings * *adjusts halo*

7:01 pm  40 notes

6:55 pm  83 notes

s.t.